Friday, February 6, 2009

just step down n let perak recover laa!!

asal nizar tak nak step down??
he even mohon untuk derhaka kpd Tuanku Perak...
well, nizar(ex-MB) let me ask u this...
apa yang ex-MB dah bagi kat rakyat perak?
ape yg telah ex-MB sumbangkan?

peningkatan dari segi ekonomi?
kemajuan rakyat?
or just ...
memecah-belahkan rakyat...
wujudkan golongan yg lupa untuk beradab dgn Raja Melayu kt...
and ketidakpercayaan lagi kepada pihak pembangkang...

well, nizar i think
u had just done enough ....!!

dalam tempoh yang x sampai setahun nie,
kalulah perkara2 yg mcn nie yg ex-MB bleh bg...
apa lagi yang ex-MB boleh bagi dalam masa 4 or 5 tahun??
rusuhan kaum?
memperbodohkan org melayu?

so, just terima jew laa
yang ramai dah tgk ape sebenarnya
akan berlaku kalau pihak pembangkang(campuran)
mentadbir perak dengan tempoh yg lebih lame

just stop now n step down

biar negeri Perak recover
from u n the opposition
punye undoing....

let the perakians
to start anew n just live live
macam biase ...
tak payah nak jadikan

hal di Perak menjadi
hal mahkamah...
semua tahu selagi mahkamah tak putuskan keputusan
Perak will still be under ur hands kan..
boleh lah sumbangkan lagi
benda2 yang telah disumbangkan tu....

so, jangan memecahbelahkan rakyat!!
hasil dia hanya SATU
iaitu....
malapetaka!!!

2 comments:

Aimi said...

kta rs awk prlu jg penganalisa politik !

alia_wedges said...

he3 tu one of my choices gak but still tgh pk lagii